EDITOR KANAN SABAH INSIDER BERANSUR PULIH DARIPADA SAKIT DUA BULAN

DARI KEJA EDITOR KANAN
SHAIMON S JUMADI


KEHILANGAN Portal Online The Sabah Insidee.Net selama dua bulan tidak menyiarkan bahan-bahan cerita termasuk berita-berita panas dan sensasi bukan disengajakan ini adalah disebabkan saya telah terlantar di wad hospital selama dua bulan baru kelmarin 2bhb Oktober 2015  keluar dari hospital.

Saya telah mengarahkan pembantu Editor saya untuk  mengedit semua berita-berita yang dikirim melalui email akan tetapi pihak pengerusan atau ECO Sabah Insider tidak membenarkannys mahu jugs mrnunggu sehingga saya sembuh nanti.

Ramai para peminat pembaca portal Sabah Insider tertanya-tanya kerana tidak wujudnya portal ini selama dua bulan ada yang menyangka saya telah meninggal dunia  atau kena tangkap polis sebab tidak meucul-muncul sama ada di laman social FaceBook.

Kini saya mulai beransur pulih walaupun saya menggunakan Kerusi Roda bolehlah membuat kerja-kerja harian untuk mengedit  semula bahan-bahan dan berita-berita yang dikirim melalui email.

Saya bagi pihak Sabah Insider berharap anda terus mengikuti perkembangan semasa portal ini.

Dengan ini saya memgucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang telah menjengok saya  selama saya terlantar menahan sesakitan setiap hari di wad  aras 4 Hospital Duchess of Kent Sandakan dan juga rakan-rakan FaceBook jauh dan dekat yang sering mendoakan kesihatan saya semoga anda kelian mendapat rahmat dan hidaya  dariada Allah SAW......Amin.




No comments:

Post a Comment