SESIAPA YANG MELEMPARKAN FITNAH TIDAK BERASAS SAYA AKAN BAWA KEMAHKAMAH

Pengarang Kanan
The Sabah Insider. Net
Sandakan.
  
PER: SURAT TERBUKA KEPADA EDITOR

Terlebih dahulu saya memohon kebenaran untuk menggunakan sedikit ruang  portal ini dan diharap pihak editor sudi menyiarkan segala isi hati yang tersirat dan yang tersurat mengenai peribati saya yang sentiasa dicalar.

Saya Dato Seri Kemellia Hassan merasa terkejut sejak kebelakangan ini ada dua tiga orang yang suka mengambil kesempatan untuk memburuk-burukan pribadi (mengaibkan)  tentang latar belakang mereka tulis yang bukan-bukan melalui laman social (FB)

Saya fikir saya tak pernah ganggu mereka saya susah senang saya bangunkan sendiri kenapa masih ada manusia yang bertopengkan syaitan tergamak mendedahkan keburukan seseorang di laman social apa tujuan sebenarnya.

Untuk makluman mulai hari ini saya telah melantik dengan rasminya saudara Shaimon S Jumadi (Pengarang Kanan The Sabah Insider) sebagai Pembantu Pribadi  dibayar gaji  bulanan yang setimpal kemana  saja pergi dimana saja berada Shaimon sentiasa dan tetap  berada di sisih saya saban hari saban waktu untuk bertanggungjawab bagi  menepis semua tomohan-tomahan yang menyerang  pribadi yang dilemparkan oleh orang-orang yang tidak bertanggungjawab sengaja coba menjatuh maruah orang menjatuhkan kedudukan saya.
  
Sepekara lagi sesiapa yang melemparkan tomahan berbentuk fitnah saya tidak akan teragak-agak untuk membawa perkara ini kepada Mahkamah biar mereka dikenakan saman kerana lama ini saya cukup bersabar apa yang mereka buat saya masih berdiam diri  tapI kali ini tiada maaf bagimu.


Sekian terima kasih
Dato Seri Kemallia Hassan



No comments:

Post a Comment