PERLANTIKAN SHAIMON SEBAGAI ORANG KANAN KEPADA DATO KEMELLIA HASSAN AKAN DIPERTIMBANGKAN

OLEH: AZMI AZMAN

SANDAKAN:- Sebagai menjawab berita yang tersiar di Portal The Sabah Insider.Net bertajuk “Gandingan Mantap Kemellia dan Shaimon Wajar Jadi Orang Kanannya” pada 8hb Julai 2015 mendapat perhatian sepenuhnya berkenaan cadangan itu.

“Saya memang berhasrat dan berniat untuk melantik Shaimon S Jumadi sebagai orang kanan saya memandangkan kedudukkannya sebagai Editor Kanan The Sabah Insider.Net  saya memang tiada apa-apa halangan melantik SSJ sebagai Setiausaha Akhbar dan Setiausaha Pribadi saya  tapi selepas Hari Raya baru kita fikrkan dan kita buat secara rasmi. “kata Kemeliia dalam satu kenyataan hari ini.
 
Terima Kasih Tuan CEO Sabah Insider kerana memberikan saya buah fikiran dan idea bernas itu saya amat setuju cadangan tuan Jun Facifico Abdullah yang banyak memberi dorongan” Ujar Kemellia.

Tambah Kemellia “Saya akan buat yang terbaik demi menajukan segala aktiviti kemasyarakatan yang saya jalankan dari sama kesemasa .





No comments:

Post a Comment