GANDINGAN MANTAP KEMELLIA DAN SHAIMON SEMAKIN AKRAP WAJAR JADI ORANG KANANNYA


LUAHAN DARI HATI KEHATI CEO
JUN FACIFICO ABDULLAH.


SAYA selaku Ketua Pegawai Eksekutif  (Chief Executive Officer/CEO) The Sabah Insider. Net ingin membicarakan sesuatu perkara yang agak penting juga buat Yang Berbahagia Dato Seri Kemellia Hassan seorang Aktivis Masyarakat yang  tidak asing lagi di tanah air.

Saya lihat dengan mata kasar saya hubungan Dato Seri Kemellia Hassan dengan seorang Pengarang Kanan/Senior Editor Shaimon S Jumadi (SSJ) semakin hari semakin rapat seperti isi dan kulit  apa saja pergerakan Kemellia pastinya tersiar diportal online The Sabah Insider.Net sehingga nama Kemellia semakin menonjol dan melonjak persada tanah air yang begitu cepat sekali.

Sebagai seorang Aktivis Masyarakat yang aktif perlu mendapat pendedahan di media portal seperti The Sabah Insider bukan calang-calang orang yang membaca  media alam maya seperti The Sabah Insider setakat ini baru 10 bulan sudah mencecah 63,215 para peminat setia portal.

Dalam kontek ini memandangkan hubungan Dato Kemellia dengan Shaimon orang kuat The Sabah Insider  saya dengan sukacitanya dan bebesar hati menawarkan diri agar Shaimon Dato lantik sebagai Setiausaha Akhbar Pribadi Dato, Dato tak rasa rugi melantik SSJ sebagai orang kanan Dato kerana penglibatannya kerjaya sebagai kewartawan sudah lebih 36 tahun cukup pengalamam.

Apa-apapun ini semua keputusan di tangan Kemellia untuk menentukan melantiknya sebagai Setiausaha Akhbar Pribadi kepada Dato Kemellia.

Saya sebagai pihak The Sabah Insider mendoakan agar Kemellia dan Shaimon jadi gandingan yang mantap dalam merealisasikan tugas-tugas Dato Kemellia yang mencabar itu.

Perlu dijelaskan saya telah berunding dengan pihak pengurusan The Sabah Insider untuk melantik Dato Kemellia sebagai   Pengerusi Lembaga (Board Director) The Sabah Insider.Net dan The Sabah Insider Portal pada masa terdekat ini



No comments:

Post a Comment