KERETA TERBALIK ....SAYA PANDU KERETA 80 KM/SJ TAK MAIN SAYA PANDU ANTARA 150KM/SJ HINGGA 190KM/SJ

OLEH: MUTHU RAMASAMY A/L SIGARAN

SUDAH LIMA KALI berlaku kemalangan sebegini tapi pemandunya tahan lasak.


SANDAKAN:- Satu kemalangan  berlaku yang membabitkan sebuah Double Cap terbalik di Jalan Batu 9  Jalan Labuk dekat sini awal jam 9.00 pagi

Menurut berberapa rang saksi yang melihat kejadian itu, waktu itu ketika hujan renyai-renyai kereta yang terbalik adalah dipandu laju antara 130 kmj.

Mujur pemandunya tiada mengalami sedikitpun  kecederaan orang yang nampak pemandu keluar dari kereta itu adalah keadaan senyum-senyum kambing.

Krew The Borneo Sabah Insider yang dalam perjalanan ke Bukit garam yang terlihat kereta itu terbalik kemudian menghampiri pemandunya lalu bertanya kata pemandu kereta itu kemalangan sebegini rupa sudah lima kasih berlaku termasuk kemalangan hari ini lebih teruk dari ini pernah berlaku tetapi tiada membawa padah kepada pemandunya.

SEBELUM TERBALIK Dia pandu antara 150km/sj  saya sudah biasa pandu laju lebih dari itu lagi.



Kemunkinan orang itu ada ilmu hitam dan kebal  kenapa setiap berlaku kemalangan ngeri dia pemandu itu sentiasa dalam keadaan selamat dan dilindingi oleh Allah yang maha esa.

“Saya kalau pandu kereta 80 kmj memang tak main saya sentiasa pandu antara 130 km/s
j hingga 170 KM/sj inilah jadi permainan saya dijalan raya” katanya

No comments:

Post a Comment